Kanada hakkında bilgisi olanlar
25
●1.556
- 25-10-2016, 22:17:55Hocam yakın zamanda kanadaya öğrencilik için gideceğim, ing bank sanırım amerika ve kanadada atm leri olması gerek. enpara ise para miktarı farketmeksizin 3 euro kesiyor (diye biliyorum yani öyle söylediler) Toronto vancouver'a göre daha soğuk vancouver cep yakan cinsten. Toronto biraz daha ucuz gibi fakat daha soğuk. Gitmişken dil kursuna da gitmenizi tavsiye ederim. iLac güzel gibi ona gitmeyi düşünüyorum bende.
- 25-10-2016, 22:31:53Çok teşekkürler Hocam.Rayjon32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orada turistlere TD Bank hesap açıyor muş.
Vancouver konusunda çok haklisiniz, çok pahalı geldi bize de.
Dil okulunu sanmıyorum Hocam, yine de çok teşekkür ederim, irtibatta kalalim.
General Mobile 4G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 25-10-2016, 22:33:05Tabiki hocam, siz ne zaman gitmeyi planlıyorsunuz? Belki torontoda bir kahve içeriz görüşürüz hocamoborahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-10-2016, 22:53:42Hocam bu cuma çıkıyoruz biz, muhtemelen downtown da bir ev ev tutacağız. Bi kahve güzel olurRayjon32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

General Mobile 4G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 26-10-2016, 01:03:02Cevabınız için teşekkür ederim, çifte vatandaş olunca size de faydası oluyor mu peki, çok değil 5-6 yıl sonra aramızdan pek çoğu çoluk çocuğa karışacak bunları öğrenmemiz lazım sizin vasıtanızlaoborahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2016, 01:12:55Rica ederim Hocam, estağfurullah, hepimiz öğreniyoruz ve bu bitmiyor bu arada ben teşekkür ederim.t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorunuza yanıt olarak: bildiğim kadarıyla yok Hocam, sadece kendisine, o da seyahat özgürlüğü. - 26-10-2016, 21:26:31tebrik ederim hocam sizi, böyle baba dünyaya zor geliroborahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah sağlıklı bir evlat nasip eylesin
- 26-10-2016, 21:34:34Hocam çok teşekkürler, darısı inşallah başınıza.t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim (müstakbel olarak kendim) yaptığımız gerçekten hiçbirşey yok, asıl iş anaların & eşlerin omzunda - sırtında - üstünde, Allah başımızdan eksik etmesin hiçbirini.
