• 25-10-2016, 22:17:55
    #19
    Hocam yakın zamanda kanadaya öğrencilik için gideceğim, ing bank sanırım amerika ve kanadada atm leri olması gerek. enpara ise para miktarı farketmeksizin 3 euro kesiyor (diye biliyorum yani öyle söylediler) Toronto vancouver'a göre daha soğuk vancouver cep yakan cinsten. Toronto biraz daha ucuz gibi fakat daha soğuk. Gitmişken dil kursuna da gitmenizi tavsiye ederim. iLac güzel gibi ona gitmeyi düşünüyorum bende.
  • 25-10-2016, 22:31:53
    #20
    Rayjon32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yakın zamanda kanadaya öğrencilik için gideceğim, ing bank sanırım amerika ve kanadada atm leri olması gerek. enpara ise para miktarı farketmeksizin 3 euro kesiyor (diye biliyorum yani öyle söylediler) Toronto vancouver'a göre daha soğuk vancouver cep yakan cinsten. Toronto biraz daha ucuz gibi fakat daha soğuk. Gitmişken dil kursuna da gitmenizi tavsiye ederim. iLac güzel gibi ona gitmeyi düşünüyorum bende.
    Çok teşekkürler Hocam.

    Orada turistlere TD Bank hesap açıyor muş.

    Vancouver konusunda çok haklisiniz, çok pahalı geldi bize de.

    Dil okulunu sanmıyorum Hocam, yine de çok teşekkür ederim, irtibatta kalalim.

    General Mobile 4G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 25-10-2016, 22:33:05
    #21
    oborahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkürler Hocam.

    Orada turistlere TD Bank hesap açıyor muş.

    Vancouver konusunda çok haklisiniz, çok pahalı geldi bize de.

    Dil okulunu sanmıyorum Hocam, yine de çok teşekkür ederim, irtibatta kalalim.

    General Mobile 4G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Tabiki hocam, siz ne zaman gitmeyi planlıyorsunuz? Belki torontoda bir kahve içeriz görüşürüz hocam
  • 25-10-2016, 22:53:42
    #22
    Rayjon32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabiki hocam, siz ne zaman gitmeyi planlıyorsunuz? Belki torontoda bir kahve içeriz görüşürüz hocam
    Hocam bu cuma çıkıyoruz biz, muhtemelen downtown da bir ev ev tutacağız. Bi kahve güzel olur

    General Mobile 4G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 26-10-2016, 01:03:02
    #23
    oborahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim Hocam,

    Bize hiçbir faydası yok.

    Çocuk için çifte vatandaşlık oluyor.



    General Mobile 4G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Cevabınız için teşekkür ederim, çifte vatandaş olunca size de faydası oluyor mu peki, çok değil 5-6 yıl sonra aramızdan pek çoğu çoluk çocuğa karışacak bunları öğrenmemiz lazım sizin vasıtanızla
  • 26-10-2016, 01:12:55
    #24
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevabınız için teşekkür ederim, çifte vatandaş olunca size de faydası oluyor mu peki, çok değil 5-6 yıl sonra aramızdan pek çoğu çoluk çocuğa karışacak bunları öğrenmemiz lazım sizin vasıtanızla
    Rica ederim Hocam, estağfurullah, hepimiz öğreniyoruz ve bu bitmiyor bu arada ben teşekkür ederim.

    Sorunuza yanıt olarak: bildiğim kadarıyla yok Hocam, sadece kendisine, o da seyahat özgürlüğü.
  • 26-10-2016, 21:26:31
    #25
    oborahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim Hocam, estağfurullah, hepimiz öğreniyoruz ve bu bitmiyor bu arada ben teşekkür ederim.

    Sorunuza yanıt olarak: bildiğim kadarıyla yok Hocam, sadece kendisine, o da seyahat özgürlüğü.
    tebrik ederim hocam sizi, böyle baba dünyaya zor gelir Allah sağlıklı bir evlat nasip eylesin
  • 26-10-2016, 21:34:34
    #26
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tebrik ederim hocam sizi, böyle baba dünyaya zor gelir Allah sağlıklı bir evlat nasip eylesin
    Hocam çok teşekkürler, darısı inşallah başınıza.

    Bizim (müstakbel olarak kendim) yaptığımız gerçekten hiçbirşey yok, asıl iş anaların & eşlerin omzunda - sırtında - üstünde, Allah başımızdan eksik etmesin hiçbirini.