oborahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkürler Hocam.

Orada turistlere TD Bank hesap açıyor muş.

Vancouver konusunda çok haklisiniz, çok pahalı geldi bize de.

Dil okulunu sanmıyorum Hocam, yine de çok teşekkür ederim, irtibatta kalalim.

General Mobile 4G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Tabiki hocam, siz ne zaman gitmeyi planlıyorsunuz? Belki torontoda bir kahve içeriz görüşürüz hocam