Tabiki hocam, siz ne zaman gitmeyi planlıyorsunuz? Belki torontoda bir kahve içeriz görüşürüz hocam
Hocam bu cuma çıkıyoruz biz, muhtemelen downtown da bir ev ev tutacağız. Bi kahve güzel olur
General Mobile 4G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi