Rayjon32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yakın zamanda kanadaya öğrencilik için gideceğim, ing bank sanırım amerika ve kanadada atm leri olması gerek. enpara ise para miktarı farketmeksizin 3 euro kesiyor (diye biliyorum yani öyle söylediler) Toronto vancouver'a göre daha soğuk vancouver cep yakan cinsten. Toronto biraz daha ucuz gibi fakat daha soğuk. Gitmişken dil kursuna da gitmenizi tavsiye ederim. iLac güzel gibi ona gitmeyi düşünüyorum bende.
Çok teşekkürler Hocam.

Orada turistlere TD Bank hesap açıyor muş.

Vancouver konusunda çok haklisiniz, çok pahalı geldi bize de.

Dil okulunu sanmıyorum Hocam, yine de çok teşekkür ederim, irtibatta kalalim.

General Mobile 4G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi