• 18-09-2016, 13:41:00
    #1
    Arkadaşlar birine PM ile mesaj gönderince şuradaki gibi kendime gönderilmiş gibi gösteriyor bu normal birşey mi yoksa anormal birşey mi ? Yani mesajlar karşı tarafa ulaşmış mıdır yaklaşık 15 mesaj gönderdim boşa olmasın
  • 18-09-2016, 13:46:49
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gönderilen mesajların o kısmında sizin adınız, üst kısmında alıcı adı yazar. Sanırım kendinize gönderdiniz
  • 18-09-2016, 13:58:20
    #3
    tzengin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gönderilen mesajların o kısmında sizin adınız, üst kısmında alıcı adı yazar. Sanırım kendinize gönderdiniz
    Hocam size deneme mesajı attım ve neden kaynaklandığını buldum sanırım herkese aynı başlık altında atıyordum galiba ondan sizde bi mesaj kutunuza bakabilir misniz
  • 18-09-2016, 19:11:24
    #4
    Geldi mesaj tamamdır