Konu
R10 hakkında bir sorum var
18-09-2016, 13:41:00
#1
BCA
Arkadaşlar birine PM ile mesaj gönderince
şuradaki
gibi kendime gönderilmiş gibi gösteriyor bu normal birşey mi yoksa anormal birşey mi ? Yani mesajlar karşı tarafa ulaşmış mıdır yaklaşık 15 mesaj gönderdim boşa olmasın