tzengin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gönderilen mesajların o kısmında sizin adınız, üst kısmında alıcı adı yazar. Sanırım kendinize gönderdiniz
Hocam size deneme mesajı attım ve neden kaynaklandığını buldum sanırım herkese aynı başlık altında atıyordum galiba ondan sizde bi mesaj kutunuza bakabilir misniz