Konu
R10 hakkında bir sorum var
18-09-2016, 13:46:49
#2
tuuruls
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Gönderilen mesajların o kısmında sizin adınız, üst kısmında alıcı adı yazar. Sanırım kendinize gönderdiniz