• 16-07-2016, 12:06:56
    #28
    O Ada'm gibi olmak icin en az 4 yıl falan çalışman lazım ki kolay degil , genetiğin el vermeli bir de , o adamların kolay degil anlayacağın


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 16-07-2016, 12:52:07
    #29
    kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Bu tarz vücut istiyorum.
    Angelov gibi olmak icin bi 7 8 seneni cikarcaksin hcam

    Deli gibi calisip aldigim zenfon telefonumdan Teptaklak gonderildi.
  • 16-07-2016, 12:57:58
    #30
    Platin üye
    BoraBozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Angelov gibi olmak icin bi 7 8 seneni cikarcaksin hcam

    Deli gibi calisip aldigim zenfon telefonumdan Teptaklak gonderildi.
    Spor salonuna gidiyorum, 1 yıllık peşin verdim.
    Hocam'da kıyak birisi, Herkezin bir hedefi olmalı
  • 16-07-2016, 23:52:08
    #31
    kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Spor salonuna gidiyorum, 1 yıllık peşin verdim.

    Hocam'da kıyak birisi, Herkezin bir hedefi olmalı


    96 kilo ile başladım , şu an 83 kiloyum spor a aralık 23 ü gibi gitmeye başladım.. Fazla bi değişiklik yapılması oldu resimleri atabilirim mail e kollar 2 hafta önce 37.5 idi ölçtüğümde , yeni başladıysanız protein tozunu hemen kullanmayın ki hoca da öyle der. Herşey mutfakta başlıyor dikkat etmek gerekiyor


    Sent from my iPad using Tapatalk
  • 17-07-2016, 00:00:02
    #32
    10 lira fazla ver 100 gr düşük ürün al.
  • 18-07-2016, 10:55:58
    #33
    Platin üye
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    96 kilo ile başladım , şu an 83 kiloyum spor a aralık 23 ü gibi gitmeye başladım.. Fazla bi değişiklik yapılması oldu resimleri atabilirim mail e kollar 2 hafta önce 37.5 idi ölçtüğümde , yeni başladıysanız protein tozunu hemen kullanmayın ki hoca da öyle der. Herşey mutfakta başlıyor dikkat etmek gerekiyor


    Sent from my iPad using Tapatalk
    Bende kilo olmadığı için, protein tozunu öneriyorlar.


    TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 lira fazla ver 100 gr düşük ürün al.
    Haklısınız..
  • 18-07-2016, 15:01:21
    #34
    Xpro markasını önerebilirim , hem uygun fiyat hem de içerik açısından.

    200 TL Üstü için ise optimum gold ideal olacaktır
  • 18-07-2016, 18:16:40
    #35
    son kullanma tarihi önemli bu tür ucuz fiyat ürünlerin son kullanması 1-2 ay kalmış olur genelde. Ayrıca tarihle ilgili de ucuz değilse zaten hiç bulaşmayın.

    Toprak içer gibi içersiniz ucuzlardan uzak durun sağlık gitti mi geri gelmez 50-60TL için sağlığınızdan olmayın