• 11-04-2016, 18:13:18
    #1
    Merhabalar

    Biz bir kaç arkadaş mobil oyunlar projemiz için 3 boyutlu çizimler yapmak istiyoruz. Kimisi dedi ki Autocad 3D kullan kimisi de 3D Max iyidir.

    Bazısı da 3D Max'a hiç girme dedi zordur falan.

    Modelleme olayına yeni girmiş biri olarak sizce hangi programı kullanmalıyım ? Hangi programların derslerini indirip başlamalıyım.

    Şimdiden teşekkürler.
  • 12-04-2016, 11:50:10
    #2
    BFK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar

    Biz bir kaç arkadaş mobil oyunlar projemiz için 3 boyutlu çizimler yapmak istiyoruz. Kimisi dedi ki Autocad 3D kullan kimisi de 3D Max iyidir.

    Bazısı da 3D Max'a hiç girme dedi zordur falan.

    Modelleme olayına yeni girmiş biri olarak sizce hangi programı kullanmalıyım ? Hangi programların derslerini indirip başlamalıyım.

    Şimdiden teşekkürler.
    Hocam merhabalar;

    Bir çok 3D Modelleme programı bilmekteyim çizemediğim şey yoktur öyle söyleyim.

    Bende oyun yapmak için merak sardım bu aralar başlayacağım bende öğrenmeye

    Tavsiyeler hakkında

    3Dmax işine girersen öyle çok uzun bir süreç lazım.Hemen oldu bittiye gelmez. Ayrıca çizeceğiniz nesnelere göre program tavsiyesi yapabilirim.

    Bina makine araba vs ?
  • 12-04-2016, 14:22:24
    #3
    uzmangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merhabalar;

    Bir çok 3D Modelleme programı bilmekteyim çizemediğim şey yoktur öyle söyleyim.

    Bende oyun yapmak için merak sardım bu aralar başlayacağım bende öğrenmeye

    Tavsiyeler hakkında

    3Dmax işine girersen öyle çok uzun bir süreç lazım.Hemen oldu bittiye gelmez. Ayrıca çizeceğiniz nesnelere göre program tavsiyesi yapabilirim.

    Bina makine araba vs ?
    Teşekkür ediyorum konuya yazdığınız için

    Öncelikle dün yaptığım araştırmalarda bu 4 programa ulaştım. 3D Max, Cinema 4D, Maya ve Blender.

    Kısa vaktimiz yok ancak tabiki yıllar da sürsün istemeyiz o yüzden ne kadar sürüyor 3D Max.

    Büyük ihtimalle araba, insan figürleri ve savaş araçları olabilir hocam.
  • 12-04-2016, 14:25:10
    #4
    Platin üye
    en basit olarak; cinema 4D ,
  • 12-04-2016, 14:48:57
    #5
    kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en basit olarak; cinema 4D ,
    Anlıyorum hocam. Bu uygulamalar ile mobil oyunlarda 3 boyutlu figürler, tasarımlar sahneler yapabiliriz değil mi. Yani bu konu da eksiği olmaz programın aksine diğerlerine göre de daha kolay. Doğru mudur ?
  • 12-04-2016, 20:38:41
    #6
    Ne için kullanacaksın ?
    Hangi programı seçersen seç arayüzüne alışmak belli başlı bir süreç zaten.

    Arkadaş en basit Cinema 4d demiş mesela, neye göre en basit?
    Mimari modelleme için 3DS Max.
    Animasyon tarzı çalışmalar için Cinema 4D / Maya.

    3ds Max'i 5 ayda, 5 yılda veya 50 yılda da öğrenebilirsin. Kapasite meselesi yani.