Merhabalar
Biz bir kaç arkadaş mobil oyunlar projemiz için 3 boyutlu çizimler yapmak istiyoruz. Kimisi dedi ki Autocad 3D kullan kimisi de 3D Max iyidir.
Bazısı da 3D Max'a hiç girme dedi zordur falan.
Modelleme olayına yeni girmiş biri olarak sizce hangi programı kullanmalıyım ? Hangi programların derslerini indirip başlamalıyım.
Şimdiden teşekkürler.
Hocam merhabalar;
Bir çok 3D Modelleme programı bilmekteyim çizemediğim şey yoktur öyle söyleyim.
Bende oyun yapmak için merak sardım bu aralar başlayacağım bende öğrenmeye
Tavsiyeler hakkında
3Dmax işine girersen öyle çok uzun bir süreç lazım.Hemen oldu bittiye gelmez. Ayrıca çizeceğiniz nesnelere göre program tavsiyesi yapabilirim.
Bina makine araba vs ?