Konu
3D Modelleme için hangi programı önerirsiniz
12-04-2016, 14:48:57
#5
BFK
kadersiz35 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
en basit olarak; cinema 4D ,
Anlıyorum hocam. Bu uygulamalar ile mobil oyunlarda 3 boyutlu figürler, tasarımlar sahneler yapabiliriz değil mi. Yani bu konu da eksiği olmaz programın aksine diğerlerine göre de daha kolay. Doğru mudur ?