uzmangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam merhabalar;

Bir çok 3D Modelleme programı bilmekteyim çizemediğim şey yoktur öyle söyleyim.

Bende oyun yapmak için merak sardım bu aralar başlayacağım bende öğrenmeye

Tavsiyeler hakkında

3Dmax işine girersen öyle çok uzun bir süreç lazım.Hemen oldu bittiye gelmez. Ayrıca çizeceğiniz nesnelere göre program tavsiyesi yapabilirim.

Bina makine araba vs ?
Teşekkür ediyorum konuya yazdığınız için

Öncelikle dün yaptığım araştırmalarda bu 4 programa ulaştım. 3D Max, Cinema 4D, Maya ve Blender.

Kısa vaktimiz yok ancak tabiki yıllar da sürsün istemeyiz o yüzden ne kadar sürüyor 3D Max.

Büyük ihtimalle araba, insan figürleri ve savaş araçları olabilir hocam.