• 11-03-2016, 23:25:07
    #19
    Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para vermek mi Olayın yaşandığı yerin bir görüntüsü var mı? Kaldırım olması gereken yeri kendisi kafasına göre mi dizayn etmiş yoksa malları koyduğu yer kendi dükkanına ait bir alan mı? Dükkanın önüne koyduğu şeyden bahsediyorsunuz ki muhtemelen dükkan sınırları içerisinde değil. Onları oraya koymamalıydı diye düşünüyorum.

    Ayrıca zemini yapan kim? Belediye mi yoksa özel şahıs mı?
    arkadaşimiz çok güzel yazmış madem hakkı var ozaman bu haklarin içinde yer alıyormu almıyormu öğren abi inata inat deilmi
  • 11-03-2016, 23:25:16
    #20
    Web siteniz varsa adama teklifte bulunun, mağazanın bannerini koyarsınız. Yada web sitesi yapın. 300 TL' de iyi paraymış.....
  • 12-03-2016, 03:14:17
    #21
    vbx
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    fayans yerlerde yavaş dikkatli yürüyün, ödemeyi kabul edip de yapmazsanız sıkıntı olabilir, o konuda bir şey diyemeyeceğim, böyle yerleri dükkan sahipleri heralde kendisi yapıyor, kayıyor arkadaşım, insanlar düşüp ölsün mü? yapmayın şu düz fayansı mermeri, hadi yaptın veya o şekilde olan yere dükkan açtın, üstüne halı, koli, bant falan bir şey ser kaymasın, bu konuda ciddi önlem alınmalı.
  • 12-03-2016, 09:43:48
    #22
    Bu konuyu petshop sahibi açsaydı alma para alma dermiydiniz ? Biraz öz eleştiri yapmasını öğrenin. Sonuçta adamın dükkanının önü kaldırımla alakası yok ki orası kaldırım olsa belediye o izni verirmi ?

    Hocam siz gidin adamla orta yolu bulalım benim bu parayı ödemeye gücüm yok zaten 300 tl çok deyin ve tamir edilebilirmi onu araştırın. Tamir edilebilir birşey ise direk tamir ücretini karşıayın yada 100-150 anlaşmaya çalışın. Sonuçta hata sizde de var şanssızlık ta olsa adamın malına bir zarar gelmiş. Tek o kadar olsun demekte fayda var...
  • 12-03-2016, 10:22:11
    #23
    Zaten şu kaldırımlar her sene neden söküp yeniden yaparlar anlamış değilim. Delirmemek elde değil.....
  • 12-03-2016, 11:20:22
    #24
    Sakın verme artı 300 tl ye yuva mı olur
  • 12-03-2016, 12:10:58
    #25
    Bence ilk önce bir başkası sizin kaza ile kırdığınız yuvanın boyutlarında bir yuvanın fiyatını sorsun. Öğrenmek gerekir 300 lirayı kafadan mı söyledi.
  • 12-03-2016, 17:40:45
    #26
    Kendi vicdanınıza kalmış. Normal şartlar altında tabi 300 lira vermek mantıklı değil. (Yuvayı görmeden tam bir şey diyemeyeceğim belki de gerçekten ederi odur) Ama en azından 50-100 neyse tamir ücreti verip helallik istenilebilir.

    Ayrıca sırf belediyenin diye kendi mallarını pazarlayamayacak mı esnaf? Yoldan geçenleri rahatsız etmeyecek şekildeyse bende rahatsızlık duymam. Birisi de belediyeden adam yollayayım demiş. Ne kadar değişik insanlar var anlamak mümkün değil. Yaptığı işi pet shopculuğu da sevmem ama herkes ekmeğinin peşinde. Bu kadar dar düşünceli olmayın.
  • 12-03-2016, 19:36:52
    #27
    Eğer 300tl verecekseniz bile o köpek yuvasını almayı unutmayın, sonra kırılan kısmı iyi kötü tamir edip sokağa bir yere bırakın.