Bu konuyu petshop sahibi açsaydı alma para alma dermiydiniz ? Biraz öz eleştiri yapmasını öğrenin. Sonuçta adamın dükkanının önü kaldırımla alakası yok ki orası kaldırım olsa belediye o izni verirmi ?
Hocam siz gidin adamla orta yolu bulalım benim bu parayı ödemeye gücüm yok zaten 300 tl çok deyin ve tamir edilebilirmi onu araştırın. Tamir edilebilir birşey ise direk tamir ücretini karşıayın yada 100-150 anlaşmaya çalışın. Sonuçta hata sizde de var şanssızlık ta olsa adamın malına bir zarar gelmiş. Tek o kadar olsun demekte fayda var...