Kendi vicdanınıza kalmış. Normal şartlar altında tabi 300 lira vermek mantıklı değil. (Yuvayı görmeden tam bir şey diyemeyeceğim belki de gerçekten ederi odur) Ama en azından 50-100 neyse tamir ücreti verip helallik istenilebilir.
Ayrıca sırf belediyenin diye kendi mallarını pazarlayamayacak mı esnaf? Yoldan geçenleri rahatsız etmeyecek şekildeyse bende rahatsızlık duymam. Birisi de belediyeden adam yollayayım demiş. Ne kadar değişik insanlar var anlamak mümkün değil. Yaptığı işi pet shopculuğu da sevmem ama herkes ekmeğinin peşinde. Bu kadar dar düşünceli olmayın.