• 11-03-2016, 21:58:10
    #10
    Konuyu ilk okuduğumda vermelisiniz diye düşünüyordum ama akıl akıldan üstündür.
    Arkadaşların dediği gibi bir yer işgali varsa adamla bunu konuşup hem sizi hem karşı tarafı memnun edecek şekilde helallik isteyip mesela 100 lira gibi bir miktara fit olabilirsiniz.
  • 11-03-2016, 21:59:36
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Kaldırımsa üstelik sen para alman lazım.
  • 11-03-2016, 22:09:10
    #12


    arkadaşlar kayıp düştüğüm yer resimdeki gibidir, sizce nasıl yapmalıyım?
  • 11-03-2016, 22:16:48
    #13
    myth_man adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    arkadaşlar kayıp düştüğüm yer resimdeki gibidir, sizce nasıl yapmalıyım?
    Burası belediyenin alanı gibi duruyor ki bu şartta vermemelisin.
    Şayet özel bir kişiyse kaygan zemin uyarısı o an yoksa gene vermemelisin.

    Ayrıca adam parayı almadan seni nasıl bıraktı onuda merak ediyorum )
  • 11-03-2016, 22:22:06
    #14
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burası belediyenin alanı gibi duruyor ki bu şartta vermemelisin.
    Şayet özel bir kişiyse kaygan zemin uyarısı o an yoksa gene vermemelisin.

    Ayrıca adam parayı almadan seni nasıl bıraktı onuda merak ediyorum )
    kaygan zemin uyarısı vardı, tabi düştükten sonra adam gösterince gördüm onu da
  • 11-03-2016, 23:04:38
    #15
    Vermemelisin tabii ki, Allah korusun da sana kaymanın sonucunda birşey olsaydı kim sana ne verecekti acaba?
  • 11-03-2016, 23:12:46
    #16
    Üyeliği durduruldu
    verme...adam,adam olsa senden satış fiyatını değil toptancıya verdiği parayı alırdı...
  • 11-03-2016, 23:18:17
    #17
    Kaldırım değil kendi alanı gibi sanki oraya koyabilir eşyalarını yani bence. Tanımıyorsan ve seni kandırmaya çalıştığını düşünüyorsan verme. 300liraya taşıma kabimi olurmuş? Benim kedinin kabini 40tl ye almıştık.
  • 11-03-2016, 23:19:30
    #18
    Verme, bildiğin kaldırımı işgal etmiş.
    Eğer sakıncası yoksa sokak adını verir misin belediyeden bir arkadaşı göndereyim.