Kaldırım değil kendi alanı gibi sanki oraya koyabilir eşyalarını yani bence. Tanımıyorsan ve seni kandırmaya çalıştığını düşünüyorsan verme. 300liraya taşıma kabimi olurmuş? Benim kedinin kabini 40tl ye almıştık.