arkadaşlar kayıp düştüğüm yer resimdeki gibidir, sizce nasıl yapmalıyım?
Burası belediyenin alanı gibi duruyor ki bu şartta vermemelisin.
Şayet özel bir kişiyse kaygan zemin uyarısı o an yoksa gene vermemelisin.
Ayrıca adam parayı almadan seni nasıl bıraktı onuda merak ediyorum

)