• 23-02-2016, 21:54:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selam,

    abime bir ürün aldım onun adına çok ürün gelmiş benim adıma aldı. 120 dolarlık bir ürün. toplamda 160 dolar etti. rehberlerde olmayan bir soru soracağım.

    ödeme yaparken tax ı ödedim. Ayrıca aşağıda da fotoğrafı koyuyorum.



    ürünü hediye kutusuuna koyduk

    ürünün vergiye takılma ihtimali var mı acaba? Ayrıca kargo için ayrıca fatura ödeyecek miyim?

    ürün bir mouse ve tek parça.
  • 23-02-2016, 22:03:41
    #2
    Kargo parası çok yüksek, ürünün gerçek değeri yazıldıysa ve gümrükte tespit edilirse ürün bedeli üzerinden yaklaşık %20 vergi ödersiniz. Bu arada ürünün linkini koyabilirmisiniz ?
  • 23-02-2016, 22:18:18
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargo parası çok yüksek, ürünün gerçek değeri yazıldıysa ve gümrükte tespit edilirse ürün bedeli üzerinden yaklaşık %20 vergi ödersiniz. Bu arada ürünün linkini koyabilirmisiniz ?


    Özünde vergiyle beraber bile tr fiyatından ucuz. Link atamıyorum ama hiç takılmadan geçebilme şansı yok mu? Ayrıca bu ödediğim paraya hariç bir daha kargo ğcreti ödeyecek miyim
  • 23-02-2016, 22:25:02
    #4
    Siz zaten gümrük vergisini ödediniz her şey yasal ve evinize kadar sorunsuz gelecek. Hatta gümrükte vergi uygulanmazsa o ödediğiniz $24 geri alacaksınız
  • 23-02-2016, 22:31:00
    #5
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargo parası çok yüksek, ürünün gerçek değeri yazıldıysa ve gümrükte tespit edilirse ürün bedeli üzerinden yaklaşık %20 vergi ödersiniz. Bu arada ürünün linkini koyabilirmisiniz ?
    Vergiyi zaten amazona ödüyor hocam bilmeden yanlış bilgi vermeyin!
  • 23-02-2016, 23:21:58
    #6
    Üyeliği durduruldu
    maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergiyi zaten amazona ödüyor hocam bilmeden yanlış bilgi vermeyin!
    Bir sorun olmadan alırmıyım dersiniz?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:21:58 -->-> Daha önceki mesaj 23:05:19 --

    sektör arayan arkadaşlar açın işte şöyle bi site. insanın kafasına takılabilecek herşeyi yazın içine. sırf telefondan gırla siteye girdim araştırmak için hiçbirinde de adam akıllı bilgi yok. insan huysuzlanıyor
  • 23-02-2016, 23:34:31
    #7
    Ürünü merak ettim hocam, özelden PM atarmısınız ?
  • 24-02-2016, 00:22:39
    #8
    Import Fees Deposit dediği zaten kesilmesi muhtemel gümrük ücreti. Siz depozito olarak Amazon'a bu ücreti ödüyorsunuz Amazon'da gümrükte vergi alınması durumunda depozito olarak sizden aldığı bu ücretle gümrük vergisini ödüyor. Eğer bir ihtimal gümrükten ücret alınmadan geçerse Amazon bu parayı hiçbir sorun çıkarmadan size geri ödüyor.

    Siparişiniz size sorunsuz bir şekilde ulaşacaktır.
  • 24-02-2016, 00:24:00
    #9
    DNSZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir sorun olmadan alırmıyım dersiniz?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:21:58 -->-> Daha önceki mesaj 23:05:19 --

    sektör arayan arkadaşlar açın işte şöyle bi site. insanın kafasına takılabilecek herşeyi yazın içine. sırf telefondan gırla siteye girdim araştırmak için hiçbirinde de adam akıllı bilgi yok. insan huysuzlanıyor
    Alın tabii hocam sorun yok, ayrıca eğer vergi daha az alınırsa amazon size aradaki farkı geri ödeyecek.