Kargo parası çok yüksek, ürünün gerçek değeri yazıldıysa ve gümrükte tespit edilirse ürün bedeli üzerinden yaklaşık %20 vergi ödersiniz. Bu arada ürünün linkini koyabilirmisiniz ?
Özünde vergiyle beraber bile tr fiyatından ucuz. Link atamıyorum ama hiç takılmadan geçebilme şansı yok mu? Ayrıca bu ödediğim paraya hariç bir daha kargo ğcreti ödeyecek miyim