Selam,

abime bir ürün aldım onun adına çok ürün gelmiş benim adıma aldı. 120 dolarlık bir ürün. toplamda 160 dolar etti. rehberlerde olmayan bir soru soracağım.

ödeme yaparken tax ı ödedim. Ayrıca aşağıda da fotoğrafı koyuyorum.



ürünü hediye kutusuuna koyduk

ürünün vergiye takılma ihtimali var mı acaba? Ayrıca kargo için ayrıca fatura ödeyecek miyim?

ürün bir mouse ve tek parça.