Selam,
abime bir ürün aldım onun adına çok ürün gelmiş benim adıma aldı. 120 dolarlık bir ürün. toplamda 160 dolar etti. rehberlerde olmayan bir soru soracağım.
ödeme yaparken tax ı ödedim. Ayrıca aşağıda da fotoğrafı koyuyorum.
ürünü hediye kutusuuna koyduk
ürünün vergiye takılma ihtimali var mı acaba? Ayrıca kargo için ayrıca fatura ödeyecek miyim?
ürün bir mouse ve tek parça.