fiyatı vergisiz geçiş için sınırdan yüksek o sebeple vergi ücreti zaten bu yüzden 24$ almış ürün gelir sonuç olarak ama o 24$ gümrüğe ödenir normalde 75$ mıydı 75$ muydu neydi sınır.
Siz gümrük için ödemeyi amazona yaptınız zaten gümrük kaç para ise amazon sizin ödediğiniz gümrük vergisi kısmından çekecek. Genelde çekildiğinden daha az ödenir o aradaki farkta size iade edilecektir.