• 24-01-2016, 00:34:42
    #19
    Jack61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam. hayırlısı neyse o olsun.. iyi geceler.
    kütüğünün olduğu yer kasım ayında asker gönderiyor, yani 4 devre. en net bilgiyi askerlik şubeni ara oradan öğren.

    abin ne zaman yaptı hakkari de? neresindeydi
  • 24-01-2016, 00:42:10
    #20
    1. ve 4. celp en kötüsüdür çünkü 2 kış görürsünüz. Keşke ağustos da gitseymişsiniz.
  • 24-01-2016, 00:44:30
    #21
    Jack61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, bilmediğim için soruyorum 06.01.1996 doğumluyum. muayene oldum. Celp Dönemi Kasım Celphi yazıyor şimdi ben kasımda mı askere gideceğim. Facede arkadaş mart doğumlu nereye düştüğünü öğrendi gidiyor 1 ay sonra. sorumu yanıtlarsam sevinirim.
    Kasımda Gidersiniz..Trabzona selamlar. askerliği erdoğduda yapmıstım bende
  • 24-01-2016, 00:53:58
    #22
    WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kütüğünün olduğu yer kasım ayında asker gönderiyor, yani 4 devre. en net bilgiyi askerlik şubeni ara oradan öğren.

    abin ne zaman yaptı hakkari de? neresindeydi
    Pazartesi gidiceğim. Hakkarı/Çukurca geçtğimiz ramazan bayramından sonra geldi. İsmi Sezer

    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. ve 4. celp en kötüsüdür çünkü 2 kış görürsünüz. Keşke ağustos da gitseymişsiniz.
    Maalesef öyle oldu hocam. Olsun askerlik askerliktir..

    kartal67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kasımda Gidersiniz..Trabzona selamlar. askerliği erdoğduda yapmıstım bende
    Aleyküm selam. Erdoğdu iyidir.
  • 24-01-2016, 00:56:31
    #23
    Celp Dönemi gideceğiniz ay zaten.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:56:31 -->-> Daha önceki mesaj 00:55:16 --

    Jack61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pazartesi gidiceğim. Hakkarı/Çukurca geçtğimiz ramazan bayramından sonra geldi. İsmi Sezer
    en son abin doğu da yaptıysa ve aileden başka birisi gitmediyse, acemi birliğinde komutanlarına söyle. doğuya göndermezler. batıya gidersin. Fakat, doğu batıdan daha iyidir. Hakkari/Yüksekova da yaptım
  • 24-01-2016, 00:58:06
    #24
    mutluolmakicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Celp Dönemi gideceğiniz ay zaten.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:56:31 -->-> Daha önceki mesaj 00:55:16 --



    en son abin doğu da yaptıysa ve aileden başka birisi gitmediyse, acemi birliğinde komutanlarına söyle. doğuya göndermezler. batıya gidersin. Fakat, doğu batıdan daha iyidir. Hakkari/Yüksekova da yaptım
    evet öyleymis. İki kardeşiz. Kendisi de dedi Doğu daha iyidir. Teşekkürler yorumunuz için abim de biraz şanslıydı. geldiği zaman 1 hafta sonra şehit haberleri gelmeye başladı
  • 24-01-2016, 01:07:13
    #25
    Jack61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bide Başka sorum var abim hakkaride yaptı geldi askerliğini ben doğuya düşer miyim? @SecureBacklink
    benim bi abim sakarya da , diğeri ordu da en büyüğü de şırnakta yaptı
    bende hakkari-şemdinlide yaptım düşersin hocam , belli olmaz.hayırlısı olsun
  • 24-01-2016, 01:09:04
    #26
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim bi abim sakarya da , diğeri ordu da en büyüğü de şırnakta yaptı
    bende hakkari-şemdinlide yaptım düşersin hocam , belli olmaz.hayırlısı olsun
    Hayırlısı.. Neresi olursa olsun yapalım da
  • 24-01-2016, 01:23:47
    #27
    Bende ağustos da inşallah askerim.