Celp Dönemi gideceğiniz ay zaten.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:56:31 -->-> Daha önceki mesaj 00:55:16 --

Jack61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pazartesi gidiceğim. Hakkarı/Çukurca geçtğimiz ramazan bayramından sonra geldi. İsmi Sezer
en son abin doğu da yaptıysa ve aileden başka birisi gitmediyse, acemi birliğinde komutanlarına söyle. doğuya göndermezler. batıya gidersin. Fakat, doğu batıdan daha iyidir. Hakkari/Yüksekova da yaptım