kütüğünün olduğu yer kasım ayında asker gönderiyor, yani 4 devre. en net bilgiyi askerlik şubeni ara oradan öğren.
abin ne zaman yaptı hakkari de? neresindeydi
Pazartesi gidiceğim. Hakkarı/Çukurca geçtğimiz ramazan bayramından sonra geldi. İsmi Sezer
1. ve 4. celp en kötüsüdür çünkü 2 kış görürsünüz. Keşke ağustos da gitseymişsiniz.
Maalesef öyle oldu hocam. Olsun askerlik askerliktir..
Kasımda Gidersiniz..Trabzona selamlar. askerliği erdoğduda yapmıstım bende
Aleyküm selam. Erdoğdu iyidir.