mutluolmakicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Celp Dönemi gideceğiniz ay zaten.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:56:31 -->-> Daha önceki mesaj 00:55:16 --



en son abin doğu da yaptıysa ve aileden başka birisi gitmediyse, acemi birliğinde komutanlarına söyle. doğuya göndermezler. batıya gidersin. Fakat, doğu batıdan daha iyidir. Hakkari/Yüksekova da yaptım
evet öyleymis. İki kardeşiz. Kendisi de dedi Doğu daha iyidir. Teşekkürler yorumunuz için abim de biraz şanslıydı. geldiği zaman 1 hafta sonra şehit haberleri gelmeye başladı