• 03-01-2016, 10:13:01
    #28
    R10 Cem Yılmaz diğer webmaster forumları yunus karaca, arada öyle bir kalite va aktiflik farkı var bana kalırsa
  • 03-01-2016, 14:14:16
    #29
    Hiç bir sıkıntı yok forumda çok iş alan giremiyor. Az iş alanda almak için konu açıyor. Çok fazla dolandırılma hikayesi gördük. Bu yüzden ticarette genelde eski isimler tercih ediliyor. Yeni isimlerde iş almak adına sürekli denemeler yaparak piyasayı biraz karıştırıyor doğal olarak bazen gereksiz bir çok konu ortaya çıkıyor. Eski isimler bölüşmeyi biliyor inanın. Elimizden geldiğince her işe atlamıyoruz sorun dolandirici ve bazı yeni isimlerin işin hakkını istememesi. R10 bir aile değerini bilene tabiki. Kapalı olduğu günlerde resmen sinek anlardık. Bu forumun kıymetini bilmek gerekiyor ben şahsi fikrim olarak belirtiyorum. Şu an tek girme nedenim vefa borcu ve eski dostlar. Örnek bir hayat hikayesi olabilir aslında. Arkadaşlar inanın bir ev almak için çok uğraştığım günler oldu R10 keşfettim bu 2 veya 3ncu nick oldu. Açıldığı günden itibaren vardım. Forum sayesinde evimi aldim. Arabamı aldim. İkinci evi aldim. Mail ve seo alanında çok başarılı işlere imza attım. Kimseye kolay kolay nasip olmaz. Neredeyse çalışmadığım firma kalmadı. Ama inanın forumu halen özlüyorum herkes faceye girerken bende foruma girip 3 5 arkadaşa yardımcı oluyorum. Bu forum büyük sınavlardan geçti ve her zaman başarılı işler çıkardı. Çok kaliteli dostlar ve sağlam insanlar var. Merak etmeyin değişen hiç bir şey yok.
  • 03-01-2016, 17:39:09
    #30
    Değerli yorumlarınız için teşekkürler yönetim bu yorumlara göre değişiklikler yaparsa çok daha iyi olacağını düşünüyorum.
  • 03-01-2016, 17:43:35
    #31
    Eski tadının olmadığını ben askerden geldikten sonra Misafire (Mustafa Abi) ilettim.

    Gerçekten eski durumlar yok.
    Kişiler çoğalmış, insanlar artmış olabilir ama faydalı olan insan sayısı azalmış.
    Eskiden bir konu açılırdı bilenler el atmak için kendi aralarında dahi tartışırlardı.
    Ama bu süreç geçicidir İnşallah, zamanla bu aktifliği tekrardan yine bizler sağlayacağız.
    Saygılarımla.
  • 03-01-2016, 17:54:46
    #32
    Malesef eski tadı yok simdi dolandiricilar turedi insanlar ticaret yapamaz oldular ah eski gunlerini bilirim herkes ugrasirdi yardim icin

    Kupon Biriktirip Aldığım 2 Bin Liralik Cihazimdan Yazildi, Yazim Hatası Olabilir.
  • 03-01-2016, 17:54:56
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    koltuk sevdası...
  • 03-01-2016, 18:07:18
    #34
    Bende eskiden aktiftim ama artık iş güç vakit kalmıyor.
  • 03-01-2016, 18:08:47
    #35
    Üyeliği durduruldu
    ben daha yeni geldim bakalım
  • 03-01-2016, 18:42:32
    #36
    Bizden büyüklerin çoğu final haftasında benim akranlarımda YGS-LYS mode on veya bir kısmımızda DGS ye hazırlanıyor.

    Ara sıra özlüyor giriyorum böyle. Ancak çoğu eski üyeyi göremiyorum...