Hiç bir sıkıntı yok forumda çok iş alan giremiyor. Az iş alanda almak için konu açıyor. Çok fazla dolandırılma hikayesi gördük. Bu yüzden ticarette genelde eski isimler tercih ediliyor. Yeni isimlerde iş almak adına sürekli denemeler yaparak piyasayı biraz karıştırıyor doğal olarak bazen gereksiz bir çok konu ortaya çıkıyor. Eski isimler bölüşmeyi biliyor inanın. Elimizden geldiğince her işe atlamıyoruz sorun dolandirici ve bazı yeni isimlerin işin hakkını istememesi. R10 bir aile değerini bilene tabiki. Kapalı olduğu günlerde resmen sinek anlardık. Bu forumun kıymetini bilmek gerekiyor ben şahsi fikrim olarak belirtiyorum. Şu an tek girme nedenim vefa borcu ve eski dostlar. Örnek bir hayat hikayesi olabilir aslında. Arkadaşlar inanın bir ev almak için çok uğraştığım günler oldu R10 keşfettim bu 2 veya 3ncu nick oldu. Açıldığı günden itibaren vardım. Forum sayesinde evimi aldim. Arabamı aldim. İkinci evi aldim. Mail ve seo alanında çok başarılı işlere imza attım. Kimseye kolay kolay nasip olmaz. Neredeyse çalışmadığım firma kalmadı. Ama inanın forumu halen özlüyorum herkes faceye girerken bende foruma girip 3 5 arkadaşa yardımcı oluyorum. Bu forum büyük sınavlardan geçti ve her zaman başarılı işler çıkardı. Çok kaliteli dostlar ve sağlam insanlar var. Merak etmeyin değişen hiç bir şey yok.