Eski tadının olmadığını ben askerden geldikten sonra Misafire (Mustafa Abi) ilettim.

Gerçekten eski durumlar yok.
Kişiler çoğalmış, insanlar artmış olabilir ama faydalı olan insan sayısı azalmış.
Eskiden bir konu açılırdı bilenler el atmak için kendi aralarında dahi tartışırlardı.
Ama bu süreç geçicidir İnşallah, zamanla bu aktifliği tekrardan yine bizler sağlayacağız.
Saygılarımla.