Konu
R10'a ne oldu?
03-01-2016, 18:42:32
#36
MahmutCan
Bizden büyüklerin çoğu final haftasında benim akranlarımda YGS-LYS mode on veya bir kısmımızda DGS ye hazırlanıyor.
Ara sıra özlüyor giriyorum böyle. Ancak çoğu eski üyeyi göremiyorum...