Bizden büyüklerin çoğu final haftasında benim akranlarımda YGS-LYS mode on veya bir kısmımızda DGS ye hazırlanıyor.

Ara sıra özlüyor giriyorum böyle. Ancak çoğu eski üyeyi göremiyorum...