Konu
R10'a ne oldu?
03-01-2016, 17:54:46
#32
exc3Lanc3
Malesef eski tadı yok simdi dolandiricilar turedi insanlar ticaret yapamaz oldular ah eski gunlerini bilirim herkes ugrasirdi yardim icin
Kupon Biriktirip Aldığım 2 Bin Liralik Cihazimdan Yazildi, Yazim Hatası Olabilir.