Bu devirde babadan/dededen bir şeyler kalmadıysa kendi çabanla zengin olamazsın. Refah seviyen ya da yaşam kaliten belirli bir düzeydeyse bu da zenginliktir. Şimdiden para biriktirmeye, mesleğini icra etmeye, ekstra mantıklı işler yapmaya başlayabilirsin. Birikimlerin sonucunda ileride yatırım bile yapabilirsin.
Son olarak gençlik ateşiyle yanlış bir şeyler yapayım deme. Hayatta başarılar...
Nasıl Zengin Olabiliriz??
76
●5.499
- 20-12-2015, 20:54:14Hocam bu konuda size katılmıyorum zengin olmak için babadan dededen para gelmesine gerek yok. Akıllı bir yatırımla veya girişimcilikle zengin olunabilir. Zaman ve emek ister.nagodre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-12-2015, 21:02:51Üyeliği durdurulduDostum burdan nasıl bir fayda bekliyorsun ki , seninki kelin ilacı olsa başına sürer hesabı
- 20-12-2015, 21:08:26Konuyu Toplam 18 Üye okuyor. (18 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
Sizle birlikte biz de buna bir çare arıyor gibiyiz, sağlam 3-4 yıldır zengin oldum olacağım edasındayım ama hala hiçbir şeyim yok.
Bence zengin nasıl olunur biliyor musunuz ? Cesur olarak.
Ben eminim ki r10 da bir çok taş gibi, parlak ve kesinlikle zengin edecek fikirler, ticari düşünceler var. Ama bir çok kişi memur mantığı ile " bu benim tek atımlık mermim ya olmazsa " düşüncesi ile hayalinde ki işe girmiyor, yatırım yapmıyor.
Gerçekten gönülden inandığınız ve anladığınız bir alan varsa "cesur" olun. - 20-12-2015, 21:23:17valla kafamda 3 5 bişey varByTiryaKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tefecilik falan geiliyor aklımada,onu haricinde bir site projesi var,oda olmadı.Ad-lt sektöre giresim geliyor,forumdaki ad-lttan başı yananların konularını görünce tırsıp ondan vazgeçiyorum.skyp adresimi eklersen konuşuruz...


