• 20-12-2015, 16:52:50
    #1
    Arkadaşlar yaş ilerliyor. Birşeyler yapmayı düşünüyorum fakat kafam çalışmıyor sanki.Ne yapsam diyorum.Aklıma türlü türlü şeyler geliyor ama icraata döktüğümde elimde bir şey olmuyor.Bana biraz akıl verseniz nasıl milyoner olucaz? Diye sorsam... Olsak biz olurduk dersinizde neden olmayalım? İlla babadan mı zengin olmamız gerekiyor...

    R10 olarak toplu bir şirket mi kursak

    -----------------------------------------------------------------------------------
    Araştırmalarım

    1-Sütbank olayı > Bence mantıklı ama güven problemi var.
    2-Paypal bozumu > Müşteri yok
    3-Site kurup para kazanma > Çok az kazandırıyor Aylık 100 TL civarı


    Bu araştırmalarla zengin olunmaz ama gidişat yapmaya çalışıyorum
  • 20-12-2015, 16:56:13
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dürüst olmak yeter emin ol
  • 20-12-2015, 16:57:09
    #3
    Bu soruyu sormayı bıraktığın an
  • 20-12-2015, 17:06:44
    #4
    “Dünyayı değiştirecek insanlar, onu değiştirebileceklerini düşünecek kadar çılgın olanlardır.” Steve Jobs
  • 20-12-2015, 17:09:11
    #5
    nasıl zengin olunur e-kitabı 50tl sadece 10 kişiye satılacak pm
  • 20-12-2015, 17:11:38
    #6
    Çalışarak
  • 20-12-2015, 18:08:00
    #7
    7 milyar kişi zengin olma hayalleri kuruyo, bunların tahminen 1 milyar kadarı bunun için bişeyler deniyo.

    Rekabet yoğun yani bu piyasada, amacınızı değiştirin
  • 20-12-2015, 18:19:38
    #8
    bende zengin olmak istiyorum tecrübeli arkadaşlardan ücretleriyle pm bekliyorum.

    Not: Sadece kesin zengin olma garantisi verenler pm atsın
  • 20-12-2015, 18:27:45
    #9
    Üyeliği durduruldu
    hocam devir çok değişti eve ekmek alabiliyon mu? bence en büyük zenginlik budur