Arkadaşlar yaş ilerliyor. Birşeyler yapmayı düşünüyorum fakat kafam çalışmıyor sanki.Ne yapsam diyorum.Aklıma türlü türlü şeyler geliyor ama icraata döktüğümde elimde bir şey olmuyor.Bana biraz akıl verseniz nasıl milyoner olucaz? Diye sorsam... Olsak biz olurduk dersinizde neden olmayalım? İlla babadan mı zengin olmamız gerekiyor...
R10 olarak toplu bir şirket mi kursak
-----------------------------------------------------------------------------------
Araştırmalarım
1-Sütbank olayı > Bence mantıklı ama güven problemi var.
2-Paypal bozumu > Müşteri yok

3-Site kurup para kazanma > Çok az kazandırıyor Aylık 100 TL civarı
Bu araştırmalarla zengin olunmaz ama gidişat yapmaya çalışıyorum