Bu devirde babadan/dededen bir şeyler kalmadıysa kendi çabanla zengin olamazsın. Refah seviyen ya da yaşam kaliten belirli bir düzeydeyse bu da zenginliktir. Şimdiden para biriktirmeye, mesleğini icra etmeye, ekstra mantıklı işler yapmaya başlayabilirsin. Birikimlerin sonucunda ileride yatırım bile yapabilirsin.
Son olarak gençlik ateşiyle yanlış bir şeyler yapayım deme. Hayatta başarılar...