• 24-10-2015, 13:38:55
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İngilizce artık gerçekten öğrenmesi şart bir dil haline geldi. Neredeyse her yerde ingilizce dil gereksinimi ortaya çıkıyor.

    Evden ingilizce nasıl öğrenebilirim? Önerebileceğiniz herhangi bir ders veya yöntem var mıdır?
  • 24-10-2015, 13:41:10
    #2
    konuşmadan olmuyor, kitaptan ezberlesen bile konuşmazsan unutuluyor, sürekli pratik yapmak lazım, gerekirse kendi kendinize konuşacaksınız
  • 24-10-2015, 13:44:57
    #3
    Yabancı dizi izleyerek
  • 24-10-2015, 13:46:49
    #4
    kadirzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuşmadan olmuyor, kitaptan ezberlesen bile konuşmazsan unutuluyor, sürekli pratik yapmak lazım, gerekirse kendi kendinize konuşacaksınız
    İyide hocam yani pek bir bilgim yok İngilizce ile ilgili, ilk önce kelimeleri falan öğrenip daha sonra bu dediğinizi yapmak gerekmiyor mu?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:46:49 -->-> Daha önceki mesaj 13:45:58 --

    truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yabancı dizi izleyerek
    İzliyorum ama yeterli olmuyor gibi. Bu arada sen biliyor musun İngilizce?
  • 24-10-2015, 13:49:57
    #5
    BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyide hocam yani pek bir bilgim yok İngilizce ile ilgili, ilk önce kelimeleri falan öğrenip daha sonra bu dediğinizi yapmak gerekmiyor mu?

    İzliyorum ama yeterli olmuyor gibi. Bu arada sen biliyor musun İngilizce?
    bende sizin gibi düşündüm ve başladım kitaplardan önce kelimeleri öğrenmeye ve cümleler kurmaya, yavaş yavaş evde kendi kendime konuşmaya başladım sonra baktım delirecem sonra konuşmayı bıraktım, tabi sonra da unuttum yine, aradan yıllar geçti tabi, karşılıklı konuşabileceğiniz biri olunca daha iyi olur
  • 24-10-2015, 13:51:19
    #6
    BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyide hocam yani pek bir bilgim yok İngilizce ile ilgili, ilk önce kelimeleri falan öğrenip daha sonra bu dediğinizi yapmak gerekmiyor mu?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:46:49 -->-> Daha önceki mesaj 13:45:58 --



    İzliyorum ama yeterli olmuyor gibi. Bu arada sen biliyor musun İngilizce?
    Yani eskisine göre dahada geliştirdim ama çok değil
  • 24-10-2015, 13:52:41
    #7
    kadirzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende sizin gibi düşündüm ve başladım kitaplardan önce kelimeleri öğrenmeye ve cümleler kurmaya, yavaş yavaş evde kendi kendime konuşmaya başladım sonra baktım delirecem sonra konuşmayı bıraktım, tabi sonra da unuttum yine, aradan yıllar geçti tabi, karşılıklı konuşabileceğiniz biri olunca daha iyi olur
    Anladım hocam, bu devirde şart oldu artık İngilizce, öğrenmek lazım.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:52:41 -->-> Daha önceki mesaj 13:51:56 --

    truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani eskisine göre dahada geliştirdim ama çok değil
    Kod yazarken falan zor olmuyor mu İngilizcesiz?
  • 24-10-2015, 13:55:12
    #8
    BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam, bu devirde şart oldu artık İngilizce, öğrenmek lazım.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:52:41 -->-> Daha önceki mesaj 13:51:56 --



    Kod yazarken falan zor olmuyor mu İngilizcesiz?
    Aslında kod yazarakta öğreniyorum diyebilirim,

    Örneğin bir hata ile karşılaştığım zaman googleda arama yapıyorum, hep yabancı kaynak
  • 24-10-2015, 13:57:59
    #9
    truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında kod yazarakta öğreniyorum diyebilirim,

    Örneğin bir hata ile karşılaştığım zaman googleda arama yapıyorum, hep yabancı kaynak
    Anladım.