bende sizin gibi düşündüm ve başladım kitaplardan önce kelimeleri öğrenmeye ve cümleler kurmaya, yavaş yavaş evde kendi kendime konuşmaya başladım sonra baktım delirecem

sonra konuşmayı bıraktım, tabi sonra da unuttum yine, aradan yıllar geçti tabi, karşılıklı konuşabileceğiniz biri olunca daha iyi olur
Anladım hocam, bu devirde şart oldu artık İngilizce, öğrenmek lazım.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:52:41 -->-> Daha önceki mesaj 13:51:56 --
Yani eskisine göre dahada geliştirdim ama çok değil
Kod yazarken falan zor olmuyor mu İngilizcesiz?