BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım hocam, bu devirde şart oldu artık İngilizce, öğrenmek lazım.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:52:41 -->-> Daha önceki mesaj 13:51:56 --



Kod yazarken falan zor olmuyor mu İngilizcesiz?
Aslında kod yazarakta öğreniyorum diyebilirim,

Örneğin bir hata ile karşılaştığım zaman googleda arama yapıyorum, hep yabancı kaynak