konuşmadan olmuyor, kitaptan ezberlesen bile konuşmazsan unutuluyor, sürekli pratik yapmak lazım, gerekirse kendi kendinize konuşacaksınız
İyide hocam yani pek bir bilgim yok İngilizce ile ilgili, ilk önce kelimeleri falan öğrenip daha sonra bu dediğinizi yapmak gerekmiyor mu?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:46:49 -->-> Daha önceki mesaj 13:45:58 --
Yabancı dizi izleyerek
İzliyorum ama yeterli olmuyor gibi.

Bu arada sen biliyor musun İngilizce?