• 08-09-2015, 16:21:02
    #1
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Merhaba arkadaşlar,
    İnternette gezinirken Rogaine denilen bir ilaç/destekleyici gördüm.
    Uludağ sözlükteki yorumları gördüm ama pek inanasım gelmedi.
    http://www.uludagsozluk.com/k/rogaine/
    Nedir bunun aslı astarı ?

    Bu ürünlerden kullanan var mı acaba ? Rogaine ya da Minoxidil

    Kullanan/kullanmış olanların yorumlarını bekliyorum.

    İyi forumlar...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:21:02 -->-> Daha önceki mesaj 15:49:15 --

    bilen, gören, kullanan ya da bilgi sahibi olan kimse yok mu acaba
  • 08-09-2015, 16:38:22
    #2
    staticiation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,
    İnternette gezinirken Rogaine denilen bir ilaç/destekleyici gördüm.
    Uludağ sözlükteki yorumları gördüm ama pek inanasım gelmedi.
    http://www.uludagsozluk.com/k/rogaine/
    Nedir bunun aslı astarı ?

    Bu ürünlerden kullanan var mı acaba ? Rogaine ya da Minoxidil

    Kullanan/kullanmış olanların yorumlarını bekliyorum.

    İyi forumlar...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:21:02 -->-> Daha önceki mesaj 15:49:15 --

    bilen, gören, kullanan ya da bilgi sahibi olan kimse yok mu acaba
    Merhabalar Hocam,
    Rogaine Köpük için yazıyorum.
    7 Yıl öncesine kadar en iyi ürünlerden 1. sırada oldugunu diyebilirim.
    Sonra ürün hakikaten 10 numara dediler ki biz bunun çakmasını yapalım piyasaya sürelim.

    2008 - 2009 yılında tanesi 300 lira iken biranda piyasaya çakma ürünler geldi ve 50 TL gibi rakamlara satılmaya başlandı.

    Size tavsiyem orjinal urun bulursanız kullanın,
    Ancak sahte urunlerden son derece uzak durun.
  • 08-09-2015, 16:48:13
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    4 aydır kullanıyorum ilk başta ciddi bir dökülme oldu sonra toparlamaya başladı şimdi gayet iyi. Normalde tepe bölgesi için işe yarıyor diyorlar ama bende ön bölgelerde de işe yaradı. 6-7 ay daha kullanırsam açıklık %80 kapanacak gibi duruyor.

    Onun haricinde propecia da kullanıyorum. O yüzden saç çıkmasında hangisi daha etkili oldu bilemiyorum ama sonuçlardan şimdilik memnunum.
  • 08-09-2015, 16:50:49
    #4
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    PiEycPi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar Hocam,
    Rogaine Köpük için yazıyorum.
    7 Yıl öncesine kadar en iyi ürünlerden 1. sırada oldugunu diyebilirim.
    Sonra ürün hakikaten 10 numara dediler ki biz bunun çakmasını yapalım piyasaya sürelim.

    2008 - 2009 yılında tanesi 300 lira iken biranda piyasaya çakma ürünler geldi ve 50 TL gibi rakamlara satılmaya başlandı.

    Size tavsiyem orjinal urun bulursanız kullanın,
    Ancak sahte urunlerden son derece uzak durun.
    Teşekkürler hocam verdiğiniz bilgiler için.
    Frans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 aydır kullanıyorum ilk başta ciddi bir dökülme oldu sonra toparlamaya başladı şimdi gayet iyi. Normalde tepe bölgesi için işe yarıyor diyorlar ama bende ön bölgelerde de işe yaradı. 6-7 ay daha kullanırsam açıklık %80 kapanacak gibi duruyor.

    Onun haricinde propecia da kullanıyorum. O yüzden saç çıkmasında hangisi daha etkili oldu bilemiyorum ama sonuçlardan şimdilik memnunum.
    Kullandığınız ürünlerin fiyatları nedir hocam ?
    Bir de nereden alıyorsunuz ürünleri ?
  • 08-09-2015, 17:00:18
    #5
    Rogaine foam ı sanalpazar dan alıyorum ama orjinalliği konusunda içim pek rahat sayılmaz. Şuan 4' lü paketi 279TL ve bana 3 ay gidiyor. Propecia eczanelerde satılıyor fiyatı 110TL civarında ve içinde 28 hap var yani 1 aylık sayılır. Yalnız propecia yı bulmak zor olabiliyor kesin alacğaım diye söylerseniz depolarından aynı gün içerisinde getirtebiliyorlar.
  • 08-09-2015, 17:57:41
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ömür boyu kullanmanız gereken eğer tamamen kıl kökü bitmemişse o bölgede saç çıkartıyor diyorlar
  • 08-09-2015, 18:20:55
    #7
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ömür boyu kullanmanız gereken eğer tamamen kıl kökü bitmemişse o bölgede saç çıkartıyor diyorlar
    bEN Bİ ezcaneye gideyim en iyisi