PiEycPi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar Hocam,
Rogaine Köpük için yazıyorum.
7 Yıl öncesine kadar en iyi ürünlerden 1. sırada oldugunu diyebilirim.
Sonra ürün hakikaten 10 numara dediler ki biz bunun çakmasını yapalım piyasaya sürelim.

2008 - 2009 yılında tanesi 300 lira iken biranda piyasaya çakma ürünler geldi ve 50 TL gibi rakamlara satılmaya başlandı.

Size tavsiyem orjinal urun bulursanız kullanın,
Ancak sahte urunlerden son derece uzak durun.
Teşekkürler hocam verdiğiniz bilgiler için.
Frans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 aydır kullanıyorum ilk başta ciddi bir dökülme oldu sonra toparlamaya başladı şimdi gayet iyi. Normalde tepe bölgesi için işe yarıyor diyorlar ama bende ön bölgelerde de işe yaradı. 6-7 ay daha kullanırsam açıklık %80 kapanacak gibi duruyor.

Onun haricinde propecia da kullanıyorum. O yüzden saç çıkmasında hangisi daha etkili oldu bilemiyorum ama sonuçlardan şimdilik memnunum.
Kullandığınız ürünlerin fiyatları nedir hocam ?
Bir de nereden alıyorsunuz ürünleri ?