Merhaba arkadaşlar,
İnternette gezinirken Rogaine denilen bir ilaç/destekleyici gördüm.
Uludağ sözlükteki yorumları gördüm ama pek inanasım gelmedi.
http://www.uludagsozluk.com/k/rogaine/
Nedir bunun aslı astarı ?
Bu ürünlerden kullanan var mı acaba ? Rogaine ya da Minoxidil
Kullanan/kullanmış olanların yorumlarını bekliyorum.
İyi forumlar...
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:21:02 -->-> Daha önceki mesaj 15:49:15 --
bilen, gören, kullanan ya da bilgi sahibi olan kimse yok mu acaba
Merhabalar Hocam,
Rogaine Köpük için yazıyorum.
7 Yıl öncesine kadar en iyi ürünlerden 1. sırada oldugunu diyebilirim.
Sonra ürün hakikaten 10 numara dediler ki biz bunun çakmasını yapalım piyasaya sürelim.
2008 - 2009 yılında tanesi 300 lira iken biranda piyasaya çakma ürünler geldi ve 50 TL gibi rakamlara satılmaya başlandı.
Size tavsiyem orjinal urun bulursanız kullanın,
Ancak sahte urunlerden son derece uzak durun.