4 aydır kullanıyorum ilk başta ciddi bir dökülme oldu sonra toparlamaya başladı şimdi gayet iyi. Normalde tepe bölgesi için işe yarıyor diyorlar ama bende ön bölgelerde de işe yaradı. 6-7 ay daha kullanırsam açıklık %80 kapanacak gibi duruyor.

Onun haricinde propecia da kullanıyorum. O yüzden saç çıkmasında hangisi daha etkili oldu bilemiyorum ama sonuçlardan şimdilik memnunum.