Araç Fiyatları düsermi sizce
14
●772
- 30-08-2015, 13:49:41Merhaba arkadaslar 2000 model ibiza signo düsünüyorum ama fiyatlar 2 yıl öncesine oranla neredeseyse 4 000 Tl kadar arttı bu isten anlayan arkadaslar sizce fiyatlarda kışa aylarında bir gerileme olurmu birde bahsettigim model otomatik olarak alınırmı sizce degerli görüsleriniz icin tesekkürler
- 30-08-2015, 14:04:48Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Araç fiyatları genel itibari ile bir düşüş olacağını düşünmüyorum.İkinci el fiyatları neredeyse sıfır araçlarla yarışır duruma geldi biliyorsunuz.Ama kış aylarında yaz aylarına göre fiyatlar biraz daha hesaplı olabiliyor.Önümüz kurban bayramı ve bayram öncesi fiyatlar genelde yüksek olur bu yüzden kış aylarını beklemenizi öneririm.Birde günlük takip etmeniz gerekiyor temiz araçlar çok çabuk satılıyor.tayfunTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Otomatik viteste Ford focus,Toyota corolla ve vw jetta'yı kullandığım için söylüyorum Ford'un otomatiği kötüydü geçiişleri çok belli ediyordu.Toyota bir nebze daha iyidi ama LPG de yokuşlarda çok bayılıyordu.Şu an jetta kullanmaktayım DSG şanzuman gayet başarılı.Otomatik vites alırken denemenizi tavsiye ederim vites geçişleri ve yokuşdaki performansı yakıt tüketimi çok önemli.Otomatik konusunda bildiğim kadarı ile bir kaç firma dışında çok verim alınamıyor diye biliyorum.Araç alırken bu hususa dikkat etmenizi öneririm saygılarla. - 30-08-2015, 14:19:15Hocam Seatlarda artık DSG sanzuman var sanırım ama 2000 modelde hangi sanzuman türü var bunu arastirayimtrapend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2015, 14:27:423-4 yıl önce ilk arabamı almaya niyetlemişken kışı bekle demişti birisi, düşer. Bekledik. Düşmedi. Sonra tekrar yaz oldu. Dediler bayram geçsin. Geçti düşmedi. Kurban var dediler o geçsin, geçti düşmedi. Seçimden sonra düşer diyen oldu. Seçim oldu düşmedi.
Yani diyeceğim,
Ülkemiz de araç fiyatları düşmez. - 30-08-2015, 14:39:16ikinci el piyasası yüksek ama ölü şuanda
kurban bayramı akabinde okullarda açıldığı için tüketiciler bayram ve okul masraflarına yoğunlaşacak ve piyasa iyice yavaşlayacak buna bağlı olarakta fiyatlar düşecek
sizin araç için pek düşeceğini sanmıyorum neden derseniz pek fazla rağbet gören bir model değil satıcıları tok satıcı olur - 30-08-2015, 14:44:26Kasıma kadar yükseliş devam eder sonrası ise güçlü bir hükümetin kurulmasına bağlı.