trapend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Araç fiyatları genel itibari ile bir düşüş olacağını düşünmüyorum.İkinci el fiyatları neredeyse sıfır araçlarla yarışır duruma geldi biliyorsunuz.Ama kış aylarında yaz aylarına göre fiyatlar biraz daha hesaplı olabiliyor.Önümüz kurban bayramı ve bayram öncesi fiyatlar genelde yüksek olur bu yüzden kış aylarını beklemenizi öneririm.Birde günlük takip etmeniz gerekiyor temiz araçlar çok çabuk satılıyor.
Otomatik viteste Ford focus,Toyota corolla ve vw jetta'yı kullandığım için söylüyorum Ford'un otomatiği kötüydü geçiişleri çok belli ediyordu.Toyota bir nebze daha iyidi ama LPG de yokuşlarda çok bayılıyordu.Şu an jetta kullanmaktayım DSG şanzuman gayet başarılı.Otomatik vites alırken denemenizi tavsiye ederim vites geçişleri ve yokuşdaki performansı yakıt tüketimi çok önemli.Otomatik konusunda bildiğim kadarı ile bir kaç firma dışında çok verim alınamıyor diye biliyorum.Araç alırken bu hususa dikkat etmenizi öneririm saygılarla.
Hocam Seatlarda artık DSG sanzuman var sanırım ama 2000 modelde hangi sanzuman türü var bunu arastirayim