3-4 yıl önce ilk arabamı almaya niyetlemişken kışı bekle demişti birisi, düşer. Bekledik. Düşmedi. Sonra tekrar yaz oldu. Dediler bayram geçsin. Geçti düşmedi. Kurban var dediler o geçsin, geçti düşmedi. Seçimden sonra düşer diyen oldu. Seçim oldu düşmedi.
Yani diyeceğim,
Ülkemiz de araç fiyatları düşmez.