Merhaba arkadaslar 2000 model ibiza signo düsünüyorum ama fiyatlar 2 yıl öncesine oranla neredeseyse 4 000 Tl kadar arttı bu isten anlayan arkadaslar sizce fiyatlarda kışa aylarında bir gerileme olurmu birde bahsettigim model otomatik olarak alınırmı sizce degerli görüsleriniz icin tesekkürler