• 03-08-2015, 17:37:59
    #1
    arkadaşlar dün annemlere gittim televizyonda uyduda,bir belgesel kanalında şu 30 dakika süren reklamlarda rastladım benisilin isimli bir et beni ilacı benlere sürüldüğünde dökülüyormuş bende eve gidince googleden arastırır yorumlara bakarım demıstım ama googlede bu ilac ıle ılgılı bırakın yorumu hıc bır bılgı bulamadım,yardımcı olacaklara şimdiden çok tesekkur ederım..
  • 03-08-2015, 17:47:39
    #2
    Et beni, yani intradermal nevus.
    Hiç mümkün değil Tek tedavi cerrahidir. O ilaçla muhtemel iz bırakır.
    Gidin plastik cerrahiye aldırın.
  • 03-08-2015, 17:52:50
    #3
    metinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Et beni, yani intradermal nevus.
    Hiç mümkün değil Tek tedavi cerrahidir. O ilaçla muhtemel iz bırakır.
    Gidin plastik cerrahiye aldırın.
    iz bırakmadan geçtim,et benleri çok tehlikeli diye duymuştum,oyüzden tereddütlerim var,googleden çok aradım ama ne yorum bulabildim nede bir bilgi çok garip..

    ilacın adı ''benisilin''
  • 03-08-2015, 17:53:02
    #4
    bende 1 adet ben aldırdım yüzeysel ben.Ameliyatsız 10 saniye sürdü almak ankaradada var şubeleri istiyorsanız verim linki güvenilir doktor.Buharlaştırma yöntemi ile aldı izde o kadar kalmıyor daha 1.ayımdayım. 2 ay sonra ten rengine dönecek.


    Krem vs sürmeyin cerrahda artık eskide kaldı.
  • 03-08-2015, 17:54:47
    #5
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende 1 adet ben aldırdım yüzeysel ben.Ameliyatsız 10 saniye sürdü almak ankaradada var şubeleri istiyorsanız verim linki güvenilir doktor.Buharlaştırma yöntemi ile aldı izde o kadar kalmıyor daha 1.ayımdayım. 2 ay sonra ten rengine dönecek.


    Krem vs sürmeyin cerrahda artık eskide kaldı.
    doktor bulunabılır ama 2-3 ay önce akay hastanesınde sormustum 1 tanesıne 350 tl istediler boynumda 5 adet var 1750 tl korkunc bı rakam yapıyor

    bu fiyatı duyunca dahada hiç bir yere sormadım,siz 1 beni nekadara aldırdınız?
  • 03-08-2015, 18:04:18
    #6
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doktor bulunabılır ama 2-3 ay önce akay hastanesınde sormustum 1 tanesıne 350 tl istediler boynumda 5 adet var 1750 tl korkunc bı rakam yapıyor

    bu fiyatı duyunca dahada hiç bir yere sormadım,siz 1 beni nekadara aldırdınız?
    Boyutları ne kadar ?


    https://www.youtube.com/watch?v=g3XsfSsHFyw


    Böyle alınıyor basit yani.İlk ben 200 diğerleri 100 sgk vs vardır. 5 ben iste 600 tlye geliyor.Doktor basit bu yöntem ile alan yok pek.Videodaki doktora aldırdım bende ankaradad şubeleri var.


    Ameliyat son derece gereksiz bıçak altına girmeye gerek yok.Vede iz kalma ihtimali %70 dikiş izi
  • 03-08-2015, 18:17:12
    #7
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boyutları ne kadar ?


    https://www.youtube.com/watch?v=g3XsfSsHFyw


    Böyle alınıyor basit yani.İlk ben 200 diğerleri 100 sgk vs vardır. 5 ben iste 600 tlye geliyor.Doktor basit bu yöntem ile alan yok pek.Videodaki doktora aldırdım bende ankaradad şubeleri var.


    Ameliyat son derece gereksiz bıçak altına girmeye gerek yok.Vede iz kalma ihtimali %70 dikiş izi
    boyutlar küçük küçük bu videodakilerin yarısının yarısı kadar,ama benler siyah. 1 er cm ara ile 5 tane var 3mm çapında falan
  • 03-08-2015, 18:19:03
    #8
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    boyutlar küçük küçük 1 er cm ara ile 5 tane var 3mm çapında falan
    1 cm küçükse iyi. 600 tl toplam 5 ben aldırın gitsin ankaradaki şubesini siteden bakin videodaki
  • 03-08-2015, 18:21:50
    #9
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 cm küçükse iyi. 600 tl toplam 5 ben aldırın gitsin ankaradaki şubesini siteden bakin videodaki
    benlerin boyutları çok küçük bu videodaki beni aldıktan sonra kalan parça kadar anca..5 tane var ve araları 1 cm,çok tesekkur ederım videodaki doktorun adına göre bulurum ,tekrardan tesekkurler..