zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
doktor bulunabılır ama 2-3 ay önce akay hastanesınde sormustum 1 tanesıne 350 tl istediler boynumda 5 adet var 1750 tl korkunc bı rakam yapıyor

bu fiyatı duyunca dahada hiç bir yere sormadım,siz 1 beni nekadara aldırdınız?
Boyutları ne kadar ?


https://www.youtube.com/watch?v=g3XsfSsHFyw


Böyle alınıyor basit yani.İlk ben 200 diğerleri 100 sgk vs vardır. 5 ben iste 600 tlye geliyor.Doktor basit bu yöntem ile alan yok pek.Videodaki doktora aldırdım bende ankaradad şubeleri var.


Ameliyat son derece gereksiz bıçak altına girmeye gerek yok.Vede iz kalma ihtimali %70 dikiş izi